Saturday, April 25, 2009

Kisah cinta perogol & mangsa rogol

December 11th, 2006 by bongeh
Mari la sama-sama kita kongsi kisah si penulis..
Ambil iktibar..

Cerita saya begini; Saya kenal M sejak kecil (kawan baik abang saya) mula2 tu saya sangat bencikan M kerana setiap detik M berada di rumah saya sampaikan boleh kira dengan jari bila M tiada. Sebagai seorg remaja saya rasakan sedikit terkongkong kerana kena jaga tingkah laku,pakaian dll. Asyik terperuk dlm bilik nasib baik ada TV & radio dlm bilik!

Suatu hari nasib saya tidak menyebelahi saya (tingkatan 3), saya bersendirian dan saya ditipu oleh M, katanya abang suruh dia pulang dan ambil sesuatu. Saya tidak membenarkannya masuk ke rumah maklumlah saya bersendirian dan berseluar pendek, tetapi dia berkeras dan katanya kalau abg saya tahu nanti mesti gaduh besar saya dan abg.(memang garang dan tak ngam) tidak berfikir panjang saya kata padanya, tunggu saya tukar pakaian dan saya akan keluar sementara dia masuk mencari "barang"!

Tak disangka bila toleh kebelakang M terus memeluk saya dan mula mencium saya dan lebih malang hari mula hujan dan saya dirogol……..sakitnya tuhan yang tahu. Kata M saya akan menjadi satu-satu wanita untuknya dan dia akan selamanya menjadi milik saya. Saya takut dan dlm kebingungan M menerangkan yang dia amat mencintai saya dan abang hanyalah alasan untuk mendekati saya tetapi saya tidak layan dia langsung. Walaupun M cuba untuk melupakan saya tetapi tidak boleh….tiada pilihan lain saya terpaksa dirogol untuk memastikan saya akan menjadi miliknya. Janjinya satu hari dia akan berjaya dan akan melamar saya menjadi isterinya.

Saya kaku dan terus menangis. Saya tiada upaya utk menceritakan pada sesiapa (malu, takut dan tak tahu org percaya atau tidak kerana dia sememangnya lelaki handsome…nanti org ingat saya perasan) Saya sembunyikan penderitaan dan teruskan kehidupan seperti biasa,
seboleh-bolehnya saya elak drp memandang wajahnya walaupun M tetap hadir dirumah saya-seperti biasa. Dia terus memerhatikan saya dan gelagat M seperti seorang kekasih, betul-betul ambil berat hinggakan bila saya demam, tiada selera untuk makan dia kan ajak mummy saya untuk mencari makanan kegemaran atau penawar untuk saya. Dia kerap bersama mummy saya dan kadang-kadang bila makan malam dia selamba pinta kepada mummy untuk duduk sebelah saya…katanya wangi lah, nak belajar layan perempuan bila dah ada isteri senang melayan isteri…meluat dan menyampah betul saya, saya rasa itu satu penghinaan. Nak saja saya menjerit "Perogol". Habis makan saya masuk kebilik, malas nak layan. Lagi satu Hari Raya tak tahulah kebetulan atau mummy bocorkan rahsia warna baju kurung saya dan baju melayu dia mesti sama! Dengan selamba dia kata saya tiru dia…ketawa satu family. Ada ke dia kata saya ni peminat setia dia….sampai satu hari saya menjerit….dan pengsan! Masuk hospital 1 minggu, doktor pun tak tahu kenapa dengan saya….macam lemah semangat.

M pulak tu asyik datang melawat….rindu katanya, tak dengar atau pandang wajah saya di akan rasa resah! Kawan-kawan saya pulak minat habis pada M, ada yang jatuh cinta tapi M buat tak tahu kata dia saya ni "Girlfriend" dia. Saya menafikannya, mungkin rasa malu M setuju untuk keluar makan malam dengan kawan saya…terkejut dan saya menangis. M tahu saya sedih dia terus pinta untuk balik meninggalkan saya dan kawan2. Esok dia tak datang saya mula rasa semacam. Saya ingatkan dia bersama kawan saya. Resah tapi cuba pujuk hati ini…. tahun berganti; saya ke UK sambung pelajaran, Saya hidup dlm kekecewa dan berjaya teruskan kehidupan; setelah pulang saya tidak lagi berjumpa dengan M kerana saya menetap di KL.

Suatu hari saya ke sebuah kelab bersama rakan-rakan, jantung berdengup pantas bila terpandang M ada disana memerhatikan saya dan beliau kelihatan lebih handsom berbanding dulu. Saya terus melarikan diri dan meninggalkan rakan2. Mengiggil satu badan dan kereta dipecut laju. Semenjak hari itu saya demam dan banyak menghabiskan masa dirumah.

Hari Jumaat, saya menerima panggilan drp mummy pinta saya balik, ada hal penting, saya pulang pada hari minggu dan kata mummy ada org masuk meminang….saya terkejut dan menangis………TAKUT! kata mummy tak perlu takut kerana saya dah kenal bakal suami …malam nanti dia akan datang kerumah untuk makan malam. Saya hanya membisu, yang saya tahu malam nanti saya akan memberitahu padanya yang saya tidak berminat!

"Ya Allah" itu saja yang dapat saya katakan…bila nampak M datang! Habis…saya berlari keatas macam org gila; pada saya M akan memalukan saya di depan keluarga bakal suami dan semua orang akan tahu cerita kami. Mummy dtg kebilik dan katanya bakal suami dah datang dan dia terus tinggalkan bilik saya,…… M masuk! Saya terduduk dan menangis dan baru saya ingat janji M pada saya "saya akan meminang awak". Dia datang dan meminta izin untuk duduk, kata saya dia tak perlu keizinan drp saya tetapi buatlah sesuka hati! Hati saya betul2 hancur bila ingat kembali peristiwa hitam dulu.Sambil melutut dia melamar dan katanya kedua-dua family telah tahu cerita kami dan saya hanya mampu menangis…syukur!

Dia memujuk dan katanya perbuatannya dulu adalah satu kesilapan dan itu juga menjadi pendorong untuk berjaya. Katanya saya adalah satu-satu wanita dalam hidupnya selama ini. Saya di ekori setiap masa dansentiasa di matanya. Dia juga pernah tinggal di UK; belajar di university yg sama, balik KL tinggal dicondo yang sama. Setiap hari saya akan diekori sampai saya selamat masuk ke rumah. Semua aktiviti saya diketahuinya dan dia juga ada buku mengenai saya termasuk gambar dan lebih special….tisu saya lap mulut bila makan kat restoran pun M simpan. Mujurlah pakaian dalaman saya tidak dicurinya!!!! Agaknya setiap benda yang dibuang, cicir pun ada padanya. Ha…saya pernah hilang h/p, tah-tah dia curi????

Dulu…(saya tak tahu drp dia, pandai mummy simpan rahsia) harijadi saya dia hadiahkan rantai emas "My Baby", kata mummy jangan buka rantai sampai bila-bila, jadi saya pakai le langsung tak pernah buka, pada malam pengantin M bertanya kenapa saya masih memakai rantai "My Baby’ walaupun usia saya dah masuk 28 tahun dan meminta saya membuka rantai tersebut saya membantah…kata saya, ini amanat dan saya rasa selesa dan selamat bila saya memakai rantai itu sambil tersenyum M berkata saya tak perlu risau kerana tuan punya rantai ada di depan mata saya; keliru dan setelah M menceritakan segalanya saya malu dan hanya mampu tersenyum.

Kini saya sah menjadi isteri kepada M dan bagi saya M seorang perogol yang bertanggungjawab dan saya tergolong di dlm 1 dalam sejuta mangsa yang dapat merasai kebahagian dan kini saya telah dapat lupakan sejarah hitam hidup saya. M memang betul seorg lelaki yang hebat dan bertanggung jawab sehingga kini. Kadang-kadang saya rasakan saya hidup dalam fantasi atau dah gila. Jangan salah sangka saya telah banyak menderita….sehinggkan saya tidak dapat menerima seorang lelakipun dalam hidup saya; melainkan M. Saya tidak pernah merasai kehidupan org bercinta sehingga saya berkahwin. Bayangkan saya berada di negara org- 6 tahun, hidup sendirian dan tidak macam kawan-kawan yang berpasang-pasangan. Ramai yang cuba berkawan, jatuh cinta sebagainya tetapi saya menolak…hati saya pada M. Percaya tak M…org yang merogol saya!

Saya kini dimanja, dibelai setiap masa. Saya dilayan seperti seorang
permaisuri…Setiap pagi bila saya membuka mata M pasti sedang memerhatikan saya dan M akan memohon maaf kerana membiarkan saya menangis sepanjang masa dan berjanji saya tidak kan menangis lagi melainkan dihari kematiannya. Kini saya telah menimang 2 cahayamata yang comel dan pada bulan November nanti cahayamata yang ke3.

Harapan saya agar semua mangsa rogol akan kecapi kebahagian suatu hari nanti dan kepada PEROGOL tolonglah kasihanilah kami yang harus hidup dalam kedukaan sepanjang hayat…..kami tidak layak dilakukan begini. Saya pasti akan menangis bila terbaca atau melihat cerita mangsa rogol!!!!!!Hanya tuhan sahaja yang tahu. Kepada keluarga mangsa rogol berilah peluang dan semangat kepada mereka.

Wasalam.
Wife kpd M!

1 comment:

  1. "DUIT MASUK AKAUN KITA TAK BERHENTI..
    Sertai Sistem Automatik Yang Akan Membolehkan RM10 Masuk Ke Dalam Akaun Maybank Anda Setiap Beberapa Minit Selepas Anda Menyertainya Buat Selama-lamanya!"
    Daftar Sekarang Untuk RM10... Sila Klik Di Sini http://www.sumbanganbersama.com/?id=bahri Untuk Kelaman WEB Jana income RM10
    5 Langkah Mudah Untuk Anda Berjaya... Jadi Jangan Tak Buat... Bayangkan Ia Hanya Sekadar Permainan Dari Mengharapkan Tanpa Ada Usaha Anda.. Cuma Ikut 5 Cara Ini Dan Anda Sudah Mula Dalam Langkah Pertama Menjana Curahan RM10 Ke Kedalam Akaun Anda.. Kejayaan Pasti Milik Bersama..
    1). Klik Link Iklan Untuk Keruangan SumbanganBersama.Com.
    2). Daftar Sebagai Ahli Percuma Dan Melihat Cara Pembayaran Dengan Teliti..
    3). Melakukan Pembayaran RM10 Kepada Setiap Upline Seramai 5 Orang...
    4). Download Langkah Mudah Dalam Promosi Yang Telah Disediakan.. Baca Dan Ikut Sepenuhnya Langkah Mudah Dalam Promosi Online... Anda Juga Boleh Hubungi Saya 019-2496906 Untuk Mendapatkan Tips2 Tambahan Dalam Mempromosikan Website Anda..
    5.) Lakukan Sepenuhnya Langkah2 Yang Disediakan Dan Juga Tip2 Tambahan Dari Saya... Kita Pasti Akan Berjaya... InsyaALLAH..
    Bukti Kenapa Cara Ini Mudah Ialah Orang Yang Membaca Iklan Ini Kerana Orang Yang Menghantar Sudah Menjadi Ahli Dan Melakukan 5 Langkah Mudah Untuk Berjaya Ini.. So.. Jangan Anda Risau.. Saya Yakin Dan Seyakin2nya Kejayaan Bagi Mereka Yang Dapat Dan Terus Mengikut 5 Langkah Mudah Untuk Berjaya Ini..
    Klik Di Sini Sekarang!!!

    ReplyDelete